ממנהל למנהיג

תהליך אימון בוטיק, שיטה ודרך יחודיים, שהופכים מנהלים ועובדים למנהיגים. לא בתאוריה, בלי סיפורים, מעשיות ובלי בולשיט, אלא תכלס! דמיינו מה זה היה עושה לרמת ההנאה, המחויבות, ולתוצאות העסקיות. זה לא מתאים לכל אדם, וגם לא לכל חברה, אבל אם זה מתאים לכם, זה אחד מאירועי הלימוד החשובים והמשמעותיים שפגשתם. באחריות.
man

אנחנו הופכים עובדים ומנהלים טובים למנהיגים מעוררי השראה

אנחנו מלמדים אנשים להוביל, בחיים ובעסקים, כדי להעלות באופן דרמטי את מידת ההנאה, המחויבות, התפוקה וליצירת ביצועי שיא, באופן קל, פשוט, מהנה ובעיקר מעשי.

איך אנחנו עושים את זה? אנחנו לוקחים אותם יד ביד, צעד אחר צעד, בתהליך המאפשר להם לממש את הפוטנציאל האישי שלהם, להכיר בהם כישורים ויכולות שהם כלל לא ידוע שיש בהם, וליצור תוצאות מהסוג שהם לא דמיינו שאפשריות עבורם.

ולמה זה בכלל חשוב? כי מרבית האנשים הגיעו לעיסוק שלהם, כמו גם לזוגיות שלהם, ב…מקרה. איכשהו התגלגלו לזה. כל האנשים, ללא יוצא מן הכלל, היו רוצים להגשים את עצמם, אבל בפועל, הרוב המוחלט של האנשים עסוקים בלהתפרנס.

מרבית האנשים, אילו רק היתה להם האפשרות, היו מעדיפים לעסוק במשהו אחר, לשנות תחום עיסוק, אבל מרביתם לא יעשו זאת, כי מרביתם עסוקים ב…לחכות שמשהו יקרה.

מרבית האנשים מרגישים שהם לא באמת מממשים את הפוטנציאל האישי שלהם, והתלונה הנפוצה ביותר בעולם המערבי היא ש'אני מרגיש שאני לא נמצא במקום שחלמתי להיות'.

המניע הנפוץ ביותר בעולם הוא…פחד! מניע לעשות מה? כלום!

לנתון הזה יש השלכות על מידת המחויבות, האיכפתיות והמוטיבציה שאדם מביא איתו למקום העבודה. זה אומר שמרבית החברות והעסקים לא יממשו את הפוטנציאל העסקי שלהם במלואו. כלומר, משאירות כסף על השולחן במקרה הטוב, או מפסידות כסף במקרה הפחות טוב.

לפי סקר חברת Gallup על מחויבות עובדים באמריקה, רק 30% בחברה ממוצעת היו מחויבים, 52% היו לא מחויבים, ו-18% היו לא מחויבים בצורה פעילה, כלומר עושים נזק.

איך זה גורם נזק ואיך זה בא לידי ביטוי?
– תחלופה גבוהה של עובדים
– חריגה מלוחות זמנים ותקציב
– עובדים שמבזבזים זמן על מאבקים אישיים ו'פוליטיקה ארגונית'
– לקוחות שעוברים למתחרים ודשדוש אחרי המתחרים
– עלויות גבוהות של 'אי איכות'
– שיעור גבוה של עובדים 'חולים' וחופשות
– חברה שעסוקה בלהגיב לשוק ולשינויים, במקום להוביל שוק ולהוביל שינוי
– הכנסות מוחמצות, הזדמנויות אבודות, חוסר יעילות זוחל

מה יוצא לחברה או לארגון מזה?
– שיפור משמעותי בתוצאות העסקיות בכל פרמטר מדיד שיבחר
– הטמעה של חדשנות ניהולית שהיא מעבר לכל תחרות, שלא ניתן להעתיק או לשכפל
– צוות שעובד יחד כמו סיירת מובחרת
– כוח אדם מעז, יוזם, מעורב, אכפתי, יצירתי, שבא לעבוד לא כי הוא חייב להתפרנס, אלא כי הוא רוצה, בוחר, וזה חשוב לו.
סביבת עבודה מהנה, כייפית, והרבה יותר אפקטיבית.

מה יוצא למשתתף מהתהליך הזה?
– ליצור ביטחון עצמי מלא, להאמין בעצמך ללא סייג
– לאהוב ולהעריך את עצמך, לשנות לחלוטין את הדימוי העצמי שלך
– להפסיק לחכות שדברים יקרו ולהתחיל ליזום פעולות שיקדמו אותך
– להיפטר מהפחד כך שלעולם לא ינהל אותך עוד
– לקבל שליטה מלאה על חייך בכל תחום
– להדק ולשפר את הקשר עם אנשים משמעותיים בחייך
– לנצל 100% מהיכולות שלך, ולגלות בך יכולות וכישורים שכלל לא ידעת שקיימים
– ליצור בקלות כל שינוי שחלמת, וגם כאלה שלא חלמת
– לקבל תמיד 'כן' בתהליכי מכירה וראיונות עבודה

מה יחודי בתהליך?
שיטה ודרך יחודית שהיא קלה, פשוטה, מהנה ובעיקר מעשית ופרקטית.
ביטחון בתוצאה. אף אחד לא מתחיל לפני שלמד להגדיר לעצמו תוצאה רצויה ומדידה     עבורו ולפני שוידאנו שאנחנו יודעים לקחת אותו לשם.
– עבודת עומק, הכוללת תרגול והפנמה!
– נקנה לך מיומנויות חדשות, שאין למרבית האנשים, והן נשארות איתך לנצח.
אנחנו לא מתאימים לכולם. אנחנו בודקים זאת מראש וגם נפרדים באהבה מהר ממי שלא מביא את מידת המחויבות הראויה.

איך זה קורה?
באחד משני האופנים הבאים:
תהליך קבוצתי, פנים ארגוני, מוגבל עד 16 משתתפים, 16 מפגשים, אחת לשבוע, 4 שעות כל מפגש, בשעות הבוקר או אחר הצהריים.

תהליך אישי: מפגש אחד לשבוע, שעה וחצי בכל פעם, למשך כחצי שנה.

גם התהליך האישי וגם הקבוצתי הם אחד מאירועי הלימוד החשובים והמשמעותיים שאדם פגש אי פעם, ולכן אינם מתאימים לכל אחד. הם דורשים רמת מחויבות גבוהה וכרוכים בבדיקת התאמה הדדית בת שני שלבים: מילוי שאלון, ופגישת הכרות.

כל משתתף בתהליכים אלו משתתף במימון מכיסו בהיקף של שליש לפחות. זה מטופל על ידנו מול המשתתפים.

למי זה מיועד?
מנכ'לים, מנהלים בכירים, ועובדים מובילים.

איך מתחילים?
מתאמים פגישת הכרות שמטרתה ללמוד האם ואיזה ערך מוסף יש לנו עבורכם, והאם נכון לנו לעבוד יחד. בגלל שאירועי הלימוד האלה הם בין החשובים והמשמעותיים שיש בחיי ארגון, חשוב לנו ולמנכ'ל שיהיה נוכח גם.

אלעד גוזלן

אלעד גוזלן, מנכ'ל סלינה:
"זה יצר פתיחות בתוך צוות המנהלים. מעולם לא ראיתי את המנהלים שלי כל כך מרוכזים וממוקדים בלימוד. אהבתי את הצימאון ללימוד ואת המחויבות שלהם. הם קיבלו כלים מהותיים שמאפשרים לשפר את עבודת הצוות וזה מול זה. לי כמנכ'ל זה נותן עצמאות, שהמנהלים שלי לא מחכים לי כדי לפעול. זה מאפשר לי להיות משוחרר, ולהקדיש הרבה יותר זמן לפיתוח העסק, לגדילה ולימוד. האימון יצר לי רוגע וחדות. שחררתי מחסומים ותקיעות שהיו בחיים שלי לטובת הגשמה והצלחה. הייתי בעבר כועס, מאשים והיום אני שמח, אוהב ושלוו".

גיא גורפיל

גיא גורפיל, מנכ'ל אינספירשיון יזמות נדל'ן:
"הערך המוסף לבעלי עסקים הוא אדיר. יש לי מעל 40 עובדים. קיבלתי כלים להניע אותם בקלות וגם ללמוד מהם מה באמת הם צריכים. הכלים האלה עוזרים לי להניע תהליכים טוב יותר, וגם לעזור לעובדים להתגבר על קשיים שלהם ולמצוא את הפתרונות בעצמם. זה נותן לי הרבה סיפוק".

אייל שירי

אייל שירי, מנכ'ל  סינאפיס טכנולוגיות:
"בפעם הראשונה בחיים שלי עובד אמר לי שכיף לו לעבוד איתי. אני מרגיש הרבה יותר מחויבות בעסק וגאה בעובדים. מעולם לא חשתי כך. זה הבדל של שמים וארץ"

נורית לרנר

נורית לרנר, מנהלת, חב' התרופות תרו:
"אני מאמינה שאני וכל המחלקה שלי נגיע למקום טוב יותר, גדול ומספק יותר. זה מעלה את המוטיבציה של העובדים וגורם לכך שהם עושים את העבודה שלהם בשמחה גדולה יותר ".

מענין בעיניך לדעת עוד?
שלחו פניה מפורטת דרך ה'צור קשר'. ציינו שם מלא, תפקיד, נייד ופרוט קצר של מה מביא אתכם ליזום את הפניה?

כתיבת תגובה