סדנאות חד-יומיות

סדנאות של חצי או יום שלם, ממוקדות, מעשיות, המעניקות לעובדים ומנהלים מגוון כלים מעשיים ופרקטיים, להעלאת המחויבות והמוטיבציה, ויצירת תוצאות מהסוג שלא דמיינתם כלל שאפשריות, והכל בדרך קלה, פשוטה, מהנה ומעשית.
882

מרגיל לבלתי רגיל: איך להפיק מהעובדים שלך הרבה יותר וגם לקבל מהם תודה?

למי: צוותי הנהלה ועובדים מובילים

מה יצא לך מזה: יום סדנה שעומד להניח בארגז הכלים שלך, שורה של כלים ומיומנויות, קלים, פשוטים ומהנים, ליישום מיידי, המאפשרים לך להעלות באופן דרמטי את מידת ההנאה, המחויבות והתפוקה, שלך ושל העובדים איתך. יום שגם מלמד מאוד, וגם מגבש מאוד.

 

מפרנסה להגשמה: איך להעלות בקלות את ההנאה שלך מהעבודה וגם להרוויח יותר?

למי: העובדים

מה יצא לך מזה: כולם היו רוצים להגשים, אבל בפועל מרבית האנשים עסוקים בלהתפרנס. יום סדנה שבו אלמד את העובדים שלך איך אפשר בקלות להפוך את סביבת העבודה לסביבת הגשמה, מה שמעלה באופן דרמטי את מידת ההנאה, המחויבות והתפוקה. מאפשר להם לשפר מאוד את רמת השרות שהם נותנים למעבידים וללקוחות, להתקדם וגם להרוויח יותר.

 

תמיד 'כן': להיות אלוף במכירות, בלי חשש, פחד או התנגדות

למי: צוותי מכירות, כולם

מה יצא לך מזה: למה להסתפק רק באנשי המכירות, כאשר אפשר להפוך את כל העובדים בחברה למי שמוכרים את המוצרים והשירותים שלך. מכירה זו מיומנות מאוד חשובה. מרבית האנשים הם אנשים מכירות גרועים, של עצמם ובכלל. יום סדנה שעומד להפוך את המשתתפים לאלופים במכירות. לכאלה שמסוגלים לקבל תמיד 'כן', ללא שום חשש, פחד או התנגדות.

הערה: לא מתאים לחברות ועסקים שעוסקים במכירה קמעונאית או דרך האינטרנט. מתאים לחברות ועסקים שנמצאים בקשר ישיר עם הלקוחות שלהם, שמוכרים מוצרים ושירותים יקרים, בעלי ערך מוסף אמיתי ומשמעותי. 

 

מלקוח מרוצה ללקוח מאוהב: הדרך הקלה והפשוטה להפוך לקוח מרוצה ללקוח מאוהב

למי: ממש לא רק לאנשי שירות הלקוחות שלך, אלא לכולם

מה יצא לך מזה: מפגש סדנה שיאפשר לך להכיר את הכלים הפשוטים שהופכים לקוח מרוצה ללקוח מאוהב. הסדנה הזו מומלצת מאוד לכל עובדי החברה כי היא ממחישה את הכוח בשינוי גישה. מה קורה כאשר אדם מפסיק לראות עצמו כשכיר, אלא כבעל עסק, ואת העובדים איתו כלקוחות שלו. מה זה עושה ליחסי העבודה, להנאה, למחויבות ולתוצאות.

 

למצוא את סופרמן: איך למצוא את עובד חלומותיך, בלי עזרת מכוני הערכה או חברות השמה

למי: מנהלי גיוס ומנהלים שעוסקים בקליטת עובדים חדשים או רוצים לעסוק בזה בעצמם.

מה יצא לך מזה: הסדנה מאפשרת למשתתפים להכיר את הכלים הפשוטים המאפשרים לכל מי שעוסק בגיוס עובדים, לגייס את העובד הנכון ביותר עבורו, ללא מעורבות מכוני הערכה או חברות השמה. איך לאתר את העובד שיהיה הכי כיף לעבוד איתו, את זה שנכנס מיד לעניינים, ולוקח את העסק לצעד הבא שלו.

 

חדשנות ניהולית: להכיר את הדרך הקלה והפשוטה ליצור תרבות ארגונית שאי אפשר להתחרות בה

חדשנות תפעולית או טכנולוגית אפשר להעתיק או להביא יועץ. יש דבר אחד שאי אפשר להעתיק או להביא יועץ וזה חדשנות ניהולית. חדשנות ניהולית יוצרת תרבות ארגונית שאי אפשר להתחרות בה. אבל איך עושים זאת תכלס?!

למי? צוותי ניהול ועובדים מובילים

מה יצא לך מזה: מפגש סדנה המאפשר למשתתפים לזהות קיבעון מחשבתי שיוצר נזק בתוצאות העסקיות ובחיים האישיים, והכיר את הדרך הקלה, הפשוטה והמעשית ליצור שם שינוי. המשתתפים יחוו את העוצמה שיש בגמישות מחשבתית, מה היא מאפשרת ובאין סוף אפשרויות החדשות שהיא פותחת, בכל תחום בחיים.

 

בכללי:

כמה זמן: מ-9 בבוקר ועד ל-4 או 5 אחה'צ

כמות משתתפים: לא מוגבל

עזרים: לוח טושים חלק, כלי כתיבה לנוכחים, הגברה לפי הצורך, אמצעי להשמעת מוסיקה לפני שמתחילים ובהפסקות, כיבוד קל בלבד להפסקות ובצהריים.

 

איך מזמינים?
שלחו פניה דרך ה'צור קשר'. ציינו שם מלא, תפקיד, נייד ומייל וגם פרוט קצר של מה מביא אתכם ליזום את הפניה.

כתיבת תגובה